Tuesday, November 16, 2010

HaRi Raya QuRban ( hahahaha!! mari semBelIh LembU )

Salam.... huk!! lama bebenOr den xmnulis blog... maap la.. malas sikit.. exm la.. konflik cinta la.. konflake masOk angIn la.. ahakz!!!
Today 16 November 2010.. Selasa... maknanya.. esOk merUpakan Hari Raya Qurban bg semua penduduk Islam di Tanah Malaya dan kawsan seKitar.. hehehe... syiOk!!!!!!!!  sbb pa syiOk ? sbb raya la..  tu pon lagi maw tnya ka ? haha....
tp taOn nih atUk aku xwat Korban.. lembu2 atUk pon dh abes suma kne sembellih... huhu.. xdpt la aku nk tgk acara pnyembelihan.... huhu... sangt suka sbb nmpak ganas n rock.... hehehe... mlm ni aku n fam akn bertolak ke rumah atuk.. ingt nk pasang pelita.. tp ujan la pUlOk.. huhu... tp... arini merupakn hari yg sangat2 sedey bg aku... 3 tahun aku bersama si dia.. dn hari ini.... ~teeeeeeet~..... 
===========To be cOntinued==========

No comments:

Post a Comment