Sunday, February 05, 2012

Bunga Kertas

Hari ini aku rasa sungguh ceria. Tidurnya lewat. Bangun nya juga agak lewat namun ada yang datang menyuruh aku bangkit. Tiada lagi aku tunggu walau kepala aku masih terasa berat. Bangun aku dengan senyuman. 
Sang matahari cerah. Menggambarkan kegembiraan di atas rahmat-Nya. Angin sepoi- sepoi bahasa memetik dedaun pada dahan- dahan pokok lalu berkumandang alunan suara alam.
 Indahnya kehidupan aku hari ini. Alhmdulilah.. Syukur aku pada kau wahai Tuhan.. Semakin hari aku semakin kuat dan ceria untuk menjalani kehidupan yang engkau sudah bentangkan untuk aku. 

Bunga Kertas Tok aku.. haha

err... ni aku tataw apa.. huhu

Dekat tengah kawasan lapang ada pulak pokok ni. Berdiri seorang diri. Berusaha untuk terus hidup.  Walau di serang pelbagai dugaan. Tengok la daun-daun tu. Berlubang.

Buah nyioq! banyak wOoo!


Semua ni pic aku amik sekitar umah tok aku.. best kat sini. kawasan rumah luas.. :)

No comments:

Post a Comment