Friday, September 24, 2010

E2E bersama Kayangan Riders Club ( KRC )

Salam.. sedang asyik melayan facebook.. tetiba nset sony ku berbunyi.. ' ding dong '.. menandakan mesej telah diterima...

dari Bocet KRC :-' Salam... mlm nih jom E2E kat Burger Cafe Seriab... aku open table... kalu hujan kita cancel..'

wahhh!! Cet nk lanje mkn la mlm nih.. aku pon bersetuju nk hadirkn diri.. hehe.. sapa xmaw weh mkn free.... bkn salu kn.. ahakz!!!
* ceh.. bKn kaw baru jer melahap bUrger yg adIk ko beli ke apis oi.. lagi maw mkn ka ? =P
haha.. so pas solat isyak aku terus salin baju n capai helmet kesayang ku...
aku terus menunggang di malam yg dingin selepas ujan.. sampai pon di Burger Cafe.. terlihat Bangchik sedang mnunggu rakan2 yg laen.. hehe...

Selepas bpe mnit kkwn yg len pon sampai.. hehe.. lame xjumpe diowg nih.. maklumla.. masing2 blaja n dh kje.. busy ngan idOp msg2.. hehe..
xbnyk topik yg hot kami bncngkn.. cume sekadar borak2 kosong n wat lawak.. sbb ujan. kami lepak tingkat atas...  ramai gk yang mai td.. kyun, nuar, bangchik,niqi, bocet, pijan, kecik, raUp n paEz... hehe...
paling taley blah.. kyun n pijan masing2 lawan paku memaku.. haha.. bgegaq kedai tuh kami gelak2.. punya bising  n riuh rendah.. haha..
serOnok sangat jumpe diowg.. ilang suma maslah..hehe.. pas kul 11 masing2 mngmbil keputusan untuk pulang.. maklumla.. ada antara mereka yg kj n masih bersekolah...
hehe.. takat tu je la celotehku....
c u again.. hehe....
^_^


KesAn TayaR : Mase td aku xorder pape. juz teh '0' ais limau jer.. kenyang sbb baru mkn der.. tp cet lanje fun fries.. lazat!!! si Kecik order chcken chop.. terliur gk la aku.. hehe..


No comments:

Post a Comment